Shopping,Dans,Sång,Film

Måndag: Shoppade lite smått på stan, en klänning från Vila och en tjocktröja från Carlings, Sen åkte jag Cheyenne, Matte och Simon till Gränbycentrum och fortsatte rundan där, eftersom affärerna stängde klockan 4 i stan. Det var kul och vi hittade massa saker, haha dock kunde Cheyenne köpa allt, så hon fick välja ett plagg, och det blev ett par jeansleggings, tack vare min åsikt! När man en gång har tagit på sig ett par jeansleggings, vill man aldrig sätta på sig ett par riktiga jeans igen! Belive me! Jag köpte en svart väst från Veromoda och en vit tröja fån Gina Tricot.


Mot kvällen åkte jag till Almunge och träffade töntarna Elin och Linn! Mohaha, det var ett tag sen - typ somras! ärliga Almungetider minsann! Dom ville lära sig at dansa, så jag gjorde en kort koreografi till dom - Run the show. Hahahahahaha Elins min! Efter ett pass av dans gick vi vidare till Singstar! Och ännu en gång vann jag alla "matcher" och utklassade dom andra! Mohaha, skills or what? Vi kollade på lilla sjöjungfrun 3 (hahaha, old times), och på Linas kvällsbok (sååå pinsam, skäms varje gång jag ser den men den är fett rolig iallfall), och en till film, men vid de laget hade jag redan somnat! Elin och Linn kollade typ klart på den och då var klockan halv 6 på morgonen. Trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0