Jag vill sova!

Okey min klass är bäst på att dansa! Vi hade dans på idrotten idag, eller igentligen kan jag inte kalla det dans eftersom det var typ en överenergiad fjortis-blondie som hoppade och skuppade och guppade med rumpan! haha men jag dog av garrv, alla var helt inne i de dom gjorde och jag var tvungen att sätta mig på sidan och kolla på, magmuskler (av att titta). Min klass är rätt skön! Haha.

Julshopping med Hareg och Cheyenne. Sen åkte Jai och Hareg med till mig. Klockan är halv 3 på natten, och dom har fuckat upp min sömn! Haha asså Jai är psykfall och Hareg är bara.. hmm.. Hareg! Haha.. Jai vill absolut gå och baka, men jag är så trött nu och vill hinna sova innan vi ska upp och dansa på celsius julavslutning! Asså dom här två . . Jag varnar er gottfolk, gör aldrig detta misstag som jag - Haha <3

Kommentarer
Postat av: y.

haha ja jag hörde om fjortis blondien. men vår klass hade sån tur så de fick mig och amina som lärare isället stolt ;)

2008-12-18 @ 20:29:49
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0