Dianas 20 års fest

Åkte direkt från Linn och Elin till Mathilde, min sjuka vän som är både skitsofren och har andra alvarliga symptom som ingen har kunnat lösa än.. Mona kom också efter ett tag, tack och lov, så slapp jag vara ensam med psykfallet! Haha <3 Hani fixade en ny mix till oss i sisa minuten, eftersom vi skulle uppträda på Dianas 20 års fest, och vi hade gjort en dans just för henne..i sista minut.. På kvällen gick vi dit, åt mat och dansade. Vid 12 på natten dansade vi, men eftersom de tog sån lång tid att fixa musiken in i datan så var Binta tvungen att åka med sista bussen hem, Mathilde mådde dåligt, och Aida kunde inte komma på festen, så de slutade med att jag och Mona dansade! Hahaha, Jag hörde Monas ekande under hela dansen, omg omg omg omg omg! :D Men de gick bra :) Vi stannade kvar till halv 4 sen kollade vi på film hos Mathilde. Myspys.
                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0