Zumbas show Orange

Jag kom på att jag aldrig berättade om när vi dansade på rasta relase festen på Orange för en vecka sedan! Det var iallafall fyra dansare på plats, jag, Mona, Binta och Mathilde. Vi blev sminkade av sminkörer, och sen minglade vi runt bland folket tills det var dags att dansa. Innan hade det varit modevisning och efter oss var det några som sjöng. Dansandet gick helt okey för min del. Eftersom att Aida inte kunde komma hoppade jag in på vissa grejer som hon skulle ha gjort, så de var allt lite förvirrande, men de gick bra ändå. Här är lite bilder, riktigt fula men man får sig ett gått skratt. Dom bästa och fulaste bilderna kommer genom dansen! Haha. Take care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0