Packat och klart!

Yes då har man allt med sig. Ska ut till östhammar idag med Cornelia till hennes stuga. Det ska tydligen vara något lopp (fest) av något slag där fredag och lördag. Det ska bli kul.

Kom btw hem från min sommarstuga i förregår. Den ligger i Rävsön (Norrland) precis vid havet, så de blev en massa bad, båt och gummiring.

Innan jag åker med Corry idag ska jag träffa Mathilde "my african booty shaker". Vi ska köpa våra URF (uppsala reggae festival) biljetter. Jag får min biljett gratis eftersom jag vann den på en danstävling. Ska bli kul att träffa Mathilde igen eftersom vi inte sätts på typ två veckor. Vi skulle åkt till Frankrike tsm men biljetterna tog tyvärr slut. Tjenixen!


                                                  Bilden är från när vi upprädde på en boxningsgala i vintras/våras. Mathilde och jag.


Kommentarer
Postat av: kanibalknull

Vad jag har hört är tävlingen i Öregrun

2008-08-01 @ 00:20:02
URL: http://komodose.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jaa jag menar de ! :P

2008-08-02 @ 14:25:49
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0