Bird is the word

På onsdagen efter dansen åkte jag till Mona. Vi chillade där tsm med Sessen och Hanna. Mot kvällen runt 11 åkte jag ner till RedRoom till Dancehallkvällen. Inne på RedRoom mötte jag Binta. Vi chillade med Errol och company.


Senare under kvällen åt vi mat, mötte upp Sofia och company, Kanan och company och drog vi till Terassen (runt två tiden). Där tog alla en drink och pratade och hade det trevligt. Det är inte ofta man ser Binta på det humöret hon var på igår. Hon var typ megaflummig blandat med övertrött! Haha shit asså.. Vilka ideer den där bruden har. Stockholm och grejer.



Vi hörde rycktet om "Bird is the word", så vi var tvugna att se. Så Binta jag och "Bird is the word" åkte och hade en egen liten efterfest, den slog allas. Haha "Bird is the word dansen" Haha!! Jag somnade vid halv 5-5 någon gång.. vet inte hur länge dom andra höll på att leva om!   


Det var inte riktigt lika kul att gå till skolan dagen därpå. Men kom efter lunch, så ja fick mig iallafall en liten sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0