Dagens fynd

Käkade lunch på Cupido idag med vännerna. Mumms!

När Camille och jag skulle gå och dansa på kvällen gick vi förbi stora Gina. Dom hade VIP-kväll, så det var 20% på alla varor, även dom nya! + att dom bjöd på cider och godis! Man var ju tvungen att köpa något bara för att! Camille köpte två tröjor till henne, och en till mig eftersom jag lånat ut mina egna pengar som jag aldrig får tillbaka, men man lär sig av sina misstag, orkar inte gå in på det. Blir bara jävligt trött på de, att man inte kan ta eget annsvar! Anyway,vi dansade Ragga/Dancehall. På hemvägen ringde Mathilde.. Uppdaterades om projektet och planerna inför helgen!  

Min granne vill att jag ska vara barnvakt en stund på måndag, till två pojkar (brukar vara barnvakt till dom), 7 och 5 år, och en nyfödd liten flicka som är typ två veckor! Shit, mama Africa here I am!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

jag lånat ut mina egna pengar som jag aldrig får tillbaka, men man lär sig av sina misstag, orkar inte gå in på det .... hemvägen ringde Mathilde.. Uppdaterades om projektet och planerna inför helgen!









HAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖÖR

2008-10-25 @ 14:36:47
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: vendela

Haha nej de är jag som dör, kommer inte ha råd att försörja mig! haha!

2008-10-25 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0