Ett års vänskap

Jag undrar hur mitt liv hade sätt ut om jag inte hade gått på skumpartyt förra året? Det hade förmodligen inte funnits någon grupp vid namn Zumbas iallafall. Jag hade nog inte tillsammans med Binta vunnit SM, eller tävlingar överhuvudtaget med gruppen. Jag kanske hade varit en helt annan person än vad jag hade varit idag. För exakt ett år sen (13 oktober) träffade jag Mathilde och Binta på festen i fyrishov. Om inte dom hade sätt mig dansa och kommit fram till mig, trott att jag var min syster, börjat snacka med mig, kanske jag aldrig hade kommit i kontakt med tjejerna, och då hade förmodligen Zumbas inte startats heller.

Dans är absolut bästa jag vet, och jag har utvecklats otroligt mycket genom sammarbetet och erfarenheterna vi delat. Och det bästa, värden skulle aldrig få njuta av oss på tv heller! Haha. Tacksam för de, att ni finns och att vi har kul tillsammans, vi gör de vi gillar, de vi är bäst på. Ett år har gått fort, men de känns ändå som jag har kännt er hela mitt liv, och jag ångrar inte en sekund att jag lärt känna er. Stor kärlek till er tjejer! Aida, Binta, Mathilde, Mona och Shewit.

 

Kommentarer
Postat av: Mathilde

OMG SLUTAAAAAAAAAA

JAG BÖRJAR GRÅTA FAN

2008-10-14 @ 14:37:06
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: vendela

Haha, men de är ju sant :) <3

2008-10-14 @ 16:40:01
Postat av: Aida

vi rockr fettt mkt tjejee

2008-10-20 @ 09:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0