Ett oväntat samtal

Haha detta är lite kul, Mathilde fick ett oväntat samtal av "den franska producenten" som ska fixa jobb åt oss. Han ringde och tackade (men tror han la in en stöt på  Mathilde haha), sen snackade han om att han snart hade något nytt på G till oss. Han sa iallafall så här:
Han: Jag tycker att du (Mathilde) ,Vendela och Adia var jätte duktiga för att ni dansade från hjärtat, man märkte på er att ni inte tänkte på vilka steg ni skulle göra efter, de finns i blodet.. ni va duktiga ni dansar Naturellt !!

Kom ihåg de han sa tjejer,  vi dansar naturellt hahaha! Det mesta av Inlägget är tjuvtaget av Mathilde! :)

Zumbas har dansshow på Fyrisskolan på måndag, kom och kolla för premiären av vår nya dans, som jag och Mathilde gjort!

Haha asså jag och Mathilde har en skvaller-stund om dagen, minst en om dagen. Den kan ta sekunder, minuter, timmar! Dunder, allt från tråkiga, deppiga saker, till roliga och skratt-kramp-i-magen snack! Du är dunder my friend!

För övrigt har jag varit begravd i läxbocker! Och haft mitt livs första psykologiprov! Jag verkar vara en av dom få som knappt pluggat, och som det fick bäst för.. Men bara för de känns bra så kommer det säkert stå ett feting IG mitt över helaprovet.. men de återstår att se! Filmdax!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

HAHAHAHHAHA DUNDER DU E <3

2008-10-16 @ 23:09:15
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: vendela

I know (A) haha!

2008-10-16 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0