Eva & Adam är bäst med Mathilda!

Äntligen har jag fått vilat ut lite! Första helgen på lääänge som jag tagit det rätt lungt, och det har varit riktigt skönt! På fredag kväll kom Mathilda över. Vi myste och tjockade i oss mockarutor. Vi kollade på Eva och Adam <3 Haha! Asså den filmen knäcker såå, jag minns när man var liten och alla älskade Eva och Adam! Jag och Mathilda blev alltid sjuka tillsammans och satt hemma hos mig och kollade på den! Alltid alltid! Haha, de var tider de!

Lördagskvällen: Mathilda kom över och vi kollade på yttligare några avsnitt av Eva och Adam! Haha dunder! Mot natte-tid åkte jag hem till mina bästa killkompisar David och Rickard, Albin var också med. Vi kollade på film i Davids lilla utehus! Mycket trevligt! David fick som vanligt överskottsenergi och dansade runt till alla låtar han hade på mobilen! Haha vi andra dog av garrv, han är så rolig när han håller på.. Min lördagskväll var bäst.   

Nu ska jag åka ner till stan, dansa med Uniqe halv 12-3, sen ska jag åkta till Hani (awiii jag får träffa bombay igen <3) haha! Sen ska jag dansa igen klockan 6-8 med crew 018, och sist men inte minst ska jag hem till Mathilde och sova där... Får se hur mycket sömn man hinner få.. Mathilde är nattuggla... Vi ska ju dansa på fyrisdagen imorron... Ciiaao!

P.S vi har fått två nya dansjobb! Fredag :) Mathii knews what im talking about!


Kommentarer
Postat av: Mathilde

HAHAHAHAH SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN

2008-10-20 @ 23:09:56
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0