Filmtime-dag och Stepping

Söndag: Sov ut på morgonen, eftersom vi inte hade någon dansträning på Uniqe idag. Istället gick jag till David och Rickard och hängde med dom hela eftermiddagen. Vi kollade på tv och lite på film. Vi skulle ha sätt första sesongen av Eva och Adam ( haha loove ), men vi hittade inte filmen. Så det blev Pip-Larsson! Haha ibland är det kul att kolla på filmer man såg när man var liten!

Klockansex åkte jag och dansade med Crew 018. Vi repade lite house nför modevisningen vi ska vara med på om några veckor. Sen började vi med en stil som heter Stepping. Helt coolt! Här är Steppping, vi gör liknande koreografier:

 

Efter träningen åkte jag, Rickard och Mathilda till Cornelia och kollade på film och myste. Alla satte sig på mig och kittlade mig :O Men stark som jag är (panikslagen som jag var), kastade jag iväg dom en efter än! Haha.. Vi hade mycket mysigt, och kollade på underhållande filmer! Haha.. Bäst! Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0