Fyrisdagen + Videon

Måndag: Zumbas uppträdde med den nya dansen för första gången idag. Det gick helt okey, men vi märkte att dansen var lite för lång, för man var helt slut! Hela dansen var typ över åtta minuter! Tänk er att hoppa omkring och ta i till max i åtta minuter! Och vi dansade tre gånger! Men det var nice ändå. Videorna som jag lägger upp är en av dom sämre, men den bästa showen är inte lika nära filmat. . Men ett smakprov för alla nyfikna! Sätt på dom två samtidigt, det är roligare då! Men tima exakt :D Filmen fiinns överallt på Youtube. Enjoy!

 


Kommentarer
Postat av: paula

Den va grym vendela! ;D Jag skickar videon till dig så fort jag har lagt in den på datorn!

Puss (K)

2008-10-22 @ 18:41:34
URL: http://paulasimons.
Postat av: vendela

Tack sweety! Ja de är bara att langa på! puss!

2008-10-22 @ 20:55:17
Postat av: Johanna

ååh va roligt för dig lilla gumman!!

jag blir så jävla avundsjuk!!!!

jag har inte kommit ett dugg längre på typ två år.. det suger :( har inte råd att ta fler lektioner och har ingen att dansa med :'(

2008-10-26 @ 22:45:33
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: vendela

Johanna: Hej! Tack baby, de var ett tag sen! Lägg ner tomas bara! haha, man utveckas bäst genom att prova olika stilar och olika människor! :)

2008-10-27 @ 01:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0