Jagad-fångad-fast

Fredagens dansträning slutade med att Zumbas-gänget beställde pizza och chillade i salen efter träningen. Vi beställde pizza med hemkörning. Dom trodde att vi drev eftersom pizzerian låg några meter bort från danssalen! Haha..

Eftersom vi på lördagen skulle spela in en musikvideo i Stockholm skulle vi alla ha filmkväll hos någon och åka dit tillsammans på lördagsmorgonen. Först skulle vi vara hos mig, men helt plötsligt skulle vi vara hos Binta, och jag behövde åka hem och hämta kläder inför morgondagen så jag skulle ta halv 11 bussen hem och packa och sova och möta tjejerna på morgonen istället.. Men nej nej de gick inte.. Binta och Isato höll fast mig. . Men jag lyckades smita iväg när jag hälsade på några kompisar längre ner på gatan. Jag tog min chans och stack min väg! Jag hade en skit tung väska så jag kunde ju inte gå så fort.. Helt plötsligt kollar jag bak, och ser att Isato är några meter bakom mig och kommer springande i full fart! Jag gav ifrån mig värdens tjut, så att människorna jag gick förbi hoppade till! Jag hann bara springa några meter, eftersom jag började asgarrva och var panikslagen på samma gång.. Så Isato fångade mig.. Så det var bara att lyda order och följa med hem till Binta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0