Junior Natrual Musikvideoinspelning

Lördag:

Vi kom fram till Stockholm, en aning försenade (som vanligt). Det var vi och ca 20-30 andra dansare på plats. Det fanns stylister som skulle fixa oss, men vi ville fixa oss själva. Vi började dansa bakom Junior Natrual tillsammans med alla andra dansare till en början, men sedan kom producenten fram till oss och sa att han ville se mer av just oss (Zumbas), så vi fick köra en massa specialscener utan alla andra dansare. Dom blev riktigt avis! haha! Vi fick till och med köra solon och stanna kvar efter att alla andra dansare hade gått hem, bara för att dom gillade oss så mycket. Det kom även fram en massa dansare till oss och gav oss en massa komplimanger och beröm för att vi var så duktiga. Det finns dansade som inte erkänner när en annan människa kan dansa bättre än än själv, men alla dansare där kom fram och var jätte nyfikna på vilka vi var och så. Denna video kommer komma ut på MTV och allt sådant. Jag hoppas bara inte att den blev lite för "dirty". Haha! Jag menar man vill ju inte se ut som tjejerna i hiphop-videorna gör nu för tiden!  Det var grymt roligt att göra något sådant och de är lungt något jag skulle kunna göra i fortsättningen också! Jag medelar när videon är klar!



Efteråt kom en man fram till oss, han var producent. Han snackade om en massa utomlandsjobb och bakgrundsdansare i andra projekt. Han ville ha med oss, och han skulle höra av sig när han hade något på G. Shit nu börjar det hända riktigt stora grejer! Go go go Zumbas, riktigt fucking stolt att vi har kommit så hära långt på mindre än ett år!

Kvällen fortsatte med hemresa mot kära Uppsala. Mötte upp Mathilda och sen åkte vi alla på fest hos Athena. Hon fyllde år. Efter det åkte jag Binta och Mathilda på S-party. Jag deckade på två röda sekunder när jag kom hem, var heeeeelt slut efter dagen! Men den var helt dunder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeyey ja har redan ett utomlandsjobb :P dansa i kina. drar nu på torsdag :D:D

2008-10-13 @ 21:27:52
Postat av: Vendela

haha ja men vi är me på MTV :D haha sötis joanna!

2008-10-13 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0