Mina hemligheter avslöjas i sömnen!

Söndagen tillbringades hos Mathilde. Malika var också med på ett hörn! Dagen bestod av, mat, godis, mat godis, och godis. Well vi hade kul iallafall, checkade på Zom-Zom också, och ringde ett antal roliga samtal tillsammans med Ilhan och Nasra. Hahahahaha säger jag bara! Från klockan halv 12 till halv 4 på natten höll Mathilde och Hani på att snacka i telefon angående mixen! Jag deckade, men dom terrade mig, heela tiden, så dagen efter fick jag höra en massa saker jag hade sakt i sömnen! Haha.. vissa grejer var ju bara helt skämmiga, så vi kom fram till att om man vill veta mina hemlisar ska man snacka med mig i sömnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0