Musikvideo och Uniqe

Shit! Nästa lördag gäller det! På lördagsmorgonen idag ringde Mathide och berättade att någon hade kontaktat henne för att vi i Zumbas ska dansa i en musikvideo. Det är inte vilken som hällst heller, utan denna kommer sändas på MTV och liknande. Det är Junior Natrual som sjunger, så berättar mer om det nästa lördag när vi har varit där.

Jag var på en dansaudition för två veckor sedan till en dansgrupp som heter Uniqe. Dom ringde till mig på lördagskvällen och sa att jag kommit med! Jag hade varit deppig ett tag, tro de eller ej, men blev riktigt glad iallafall.

Så nu dansar jag med Uniqe, Crew 018 och Zumbas. Men Zumbas knäcker bara så vi får de klart för oss. 


Kommentarer
Postat av: joanna

Grattis gumman att du kom med! sa ju de! :D PUSS

2008-10-05 @ 17:55:33
URL: http://joannaarbil.blogg.se/
Postat av: Vendela

Naaw tack raring! :D

2008-10-05 @ 20:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0