Pizzakväll

På dansträningen tränades först Young Vibes, som Binta, Mathilde och jag på ett hörn tränar. Efter det tränade Zumbas. Vi började på en ny dans som vi ska dansa på en klubb snart, den måste vara sääxiii. . Sen repade vi lite på min och Mathildes koreografi som gruppen ska uppträda med för första gången på Fyrisdagen den 20 oktober, kom gärna och titta (på Fyrisskolan).


På kvällen åkte jag och Binta till min kompis Cornelia. Vi beställde pizza från Pinoccio. Dom hade igentligen stängt men när vi ringde och beställde (10 min innan dom skulle stänga) sa dom först att vi inte kunnde beställa, men Binta la upp en liten lögn och sa att hon fyllde år, och därför stannade personalen kvar och lagade våra pizzor! Haha! Kvällen var myspys och flumflum. Pizzorna var skit goda. Binta och jag showade för Cornelia och Tyra, en liten förhandsvisning, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0