Projekt Player part 2

Mitt batteri var fullt laddat imorse, nu har de dött! Det beror på min käre vän Mathilde, som jag har pratat med hela dagen! Från bussresor, prommenad, danslektion till tv-tittande hemma! Kan inte sluta skratta med den där bruden asså.. Min mobil var kokhet.. beror det på att bruden i andra linjen skickar över lite heta vibbar? Well.. vi har lagt upp värsta planen, haha - dansa kan han med! Mer info kommer, men nu börjar det hända grejer! V & M - its on!



För övrigt har jag dansat idag. Dansade jazz i skolan, vilket jag måste erkänna var jävligt kul! Vi dansar i klackskor, och jag älskar dansen! Tror aldrig jag sakt att jag älskar någon dans innom jazz, men någon måste bli den första. Vi dansar till denna låt! As bra, och en aning sensuell ;) Sen var det raka vägen till Crew 018.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0