Ridning är inte riktigt min grej

Onsdag: Cornelia och jag åt vofflor, glass och choklad till frukost, mumms! Sen åkte vi till Tyra. Sofia Sörling och jag skulle få rida på Tyras häst! Haha vilken syn säger jag bara! Fett läskigt, men ändå kul! Studdsade omkring riktigt tjusigt i båda trav och galopp! Blev filmad när jag galopperade och inte kunde stanna, så jag flög både hit och dit, bak och fram! Haha, ska lägga upp den här såfort jag fått den av Cornelia, så håll koll på detta inlägg om ni vill få er ett gått skratt! 

Jag tror jag ska hålla mig till dansen, höhö! Efter den tuffa turen chillade ví alla hos Tyra och planerade en haloweenfest, men kom på att vi var lite sent ute, men men får se vad som händer! Cornelia och jag gick ner på stan, mötte Mathilde och Malika, kolla runt en sväng, träffa Sasha och åkte hem till mig. Camille och Rickard kom också. Vi sjöng singstar halva natten, och jag knäckte som vanligt! Haha :) Älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är filmen? :P

2008-11-14 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0