Dancehall på RedRoom

Försåv mig en aning idag.. Började kvart över åtta, men vaknade efter ett! Haha ooppps! Sket i skolan, åkte och dansade istället. Vad är de för mening med att komma till sista lektionen (idrott) och springa Coopers test? Det värsta man kan göra på idrotten.. Dansa är ju så mkt roligare! Haha..

Jag får ofta höra från många "icke-lantisar" att jag är "svart på utsidan, men vit på insidan". Jag har till och med fått smeknamn som Brown Suggah och White Chocolate? Men vad ska man säga? Kärt barn har många namn!



Dancehall-tema nästa Onsdag den 8:e på RedRoom.
Klädsel: Dancehall
Musik: Dancehall / Reggae
Be There !!!



Shisha - Grym Dancehall Queen

Kommentarer
Postat av: Hani

You don't even deserve your colour....

2008-10-02 @ 20:40:43
Postat av: Vendela

Haha, Hani är bara avis för att han är den lite udda arten.. :D

2008-10-03 @ 00:12:25
Postat av: Anonym

Fan va hon e grym!!

2008-10-07 @ 23:19:59
Postat av: joanna Holewa :D

folk brukar säga till mej "vit på utsidan, svart på insidan" hahah =P

2008-10-09 @ 20:32:59
Postat av: Vendela

Joanna: Haha de måste ha blivigt något fel med färgen asså, vi kanske borde byta?

2008-10-09 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0