Barnvakten själv

Slapp lördag må jag säga! Det var ett tag sen jag "vilade ut" på en lördag :P. Vaknade halv 2, käkade och chilla framför teven fram till halv 6, då jag skulle vara barnvakt till mina grannar - Nils och Carl. Helt nice, för dom kollade på tv och sen var det godnatt för dom, så jag hade teven för mig själv i flera timmar och åt gottigheter. Men det bästa av allt var att jag fick betalt för de! Haha.. Snacka att dom går i back då jag har friheten in i deras skafferi! Haha..

Skulle följt med vännerna på fest, men hade ingen lust att stå och vänta på bussen i kolsvart regnväder, så jag stannar hemma ikväll.. Får nog hänga med Chrille och Andreas istället! Haha awii! Peace!

Kommentarer
Postat av: Thildaa

Bra att du övar dig på Calle & Nils, eftersom du ska bli gudmor åt Runar och allt!

2008-09-07 @ 23:02:48
Postat av: Vendela

Haha jaa, jag lär ju vara proffs vi de lageT! :D

2008-09-08 @ 19:33:12
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0