En vän att prata med

Sasha och jag träffades i stan och gick tillen park där ingen kunde höra oss, något hade hänt som vi har tvugna att diskutera. Vilket sammanträffande, tur att vi har varann och det som hänt stannar mellan oss. Vi pratade inte bara om "händelsen" utan kom in på en massa annat smått och gott då julia kom och gjorde oss sällskap. Det var riktigt kul. Basketdansen och allt de hela, haha ush ska inte avslöja för mycket men dom flästa vet redan om de :) Sasha <3



Mathilda
och jag cyklade över till Johanna och lånade en film. Filmen vi skulle låna (Beauty shop), låg inte i fodralet (märkte vi när vi kom hem igen), så vi kollade på filmen Honey istället. Ååh jag börjar alltid grina i slutet av den filmen då barnen dansar till "I belive" låten. Haha tro de eller ej, men de är sant! Jag brukar inte grina till någon film annars! Haha tönt jag är.. Mathilda och jag ska på bio på onsdag, vi ska se mamma mia. See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0