Kulturnatten

Kulturnatten för mig blev helt lyckad. Åkte ner på genrep klockan 12. Sen började vi uppträda med Mordernt utanför musikens hus. Vi dök ner i soptunnor och grejer, haha och glöm inte.. jag var plast! Haha.. Camille och jag sprang emellan musikens hus och stora torget eftersom vi skulle dansa till Fresh prince  (hype- en hiphop-stil) på stora torget. Efter att ha dansat den några gånger sprang vi tillbaka till musikens hus osv. Det var riktigt kul.


Efter alla uppträdanden här och där träffade jag Joanna, Pernilla, Emilia och Sandra (som hade kollat när jag
dansat runt som plast. Dom skulle käka på kina så jag var med dom ett tag. Senare gick jag hem till Binta, dushade där och fixade mig lite smått. Sen kom de massa vänner hem till henne. Det var skit trevligt, alla var glada och dansade och snackade. Hani och Ayman lagade kyckling, som vi styckade så fort ingen såg (måste ju passa på innan allt folk snodde åt sig dom godaste delarna!) Haha.

Klockan 11 var jag tvungen att gå från de trevliga till de svettiga. Vi skulle dansa på BJ, så de var bara att slänga på sig mjukisarna igen och masa sig till BJ med gänget. När vi kom fram till BJ fick vi gå in "VIP", och körde lite genrep. Sen fick vi dansa och släppa loss fram till klockan 1, då vi uppträdde. Skön kännsla var de, Aida och jag flippade på scenen, vet inte riktigt vad vi gjorde (höhö), men kul var de! Typ dunder.

Efter BJ drog vi tillbaka in till stan. Tänkte gå in på people, men var typ helt trött efter dansen på BJ, så träffade Cornelia och Rickard mf. Chillade lite på stan bara. Sen var de typ godnatt, en helt lyckad dag/kväll/natt för moi.

Kommentarer
Postat av: Mathilde

ÖÖÖÖH de va jag som gjorde kyklingen :O

hani gjorde falafel ! tack för den

2008-09-15 @ 13:52:10
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0