Laidies night

Lördagen; Vaknade hos Cornelia, gick på stan, åkte hem, Mathilda den villda kom över och chilla. Vi var hos mig och tog de lungt och snackade och skvallrade (som vanligt).

Mot kvällen åkte jag in till stan. Skulle på förfest hos Binta innan krogen, men eftersom Mathilde helt plötsligt inte skulle med fick jag övertala henne skit länge över sms. Hon vågade inte gå till maxi och fylla på hennes busskort med resor, så jag fick kämpa mig hela vägen till stenhagen för att följa med henne till fucking maxi lixom? Enligt henne var de en mörk lång skog, inga lampor och långt. Men i själva verket var de upplyst av lampor, skogen bestog typ av tre träd (om man valde skogvägen), och typ tre meter från hennes hus! Eftersom vi  var hos Mathilde fixade vi oss där. Asså Mathilde kan vara helt reetarded ibland :O Hon fick typ psykutbrott! Haha ja blev nästan rädd för henne, värsta attacker! Haha du är bäst! Vi hade våran egen förfest,  Mathildes drinkar hej hej!

Vi mötte alla tjejer (typ 15-20 st), utanför People. Jag stog på listan, så ja fick ta med mig fyra stycken in i mitt sällskap. I början var de rätt tråkigt, men sen efter att Idol-ola (höhö tönt) hade sjungit och dom öppnade R&B golvet blev de dunder! Mathilde haha omg omg.. Alla vi tjejer gjorde ringar och allt ja vet inte vad, krossade alla fula som hoppade in i våran ring och trodde dom var något. Skönaste danserna vi gjorde, och på de vanliga golvet där dom spelar klassiker och sånt - haha vi ägde! Kom hem 3, decka på en gång, var skit trött - hade stuttsat omkring hela kvällen. Mathilde och jag, dunder! De hade inte varit lika kul utan dig, haha you made my day  <3



Några av oss partypinglor!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

wuuuäääääHAHAHAHAHHAHAHA WUUUÄÄÄWÄÄÄÄWÄÄWÄWÄWÄÄWÄ hahahahhaha eeeeeeeeeeeeeeeeeehehe :D ahahahhaa

2008-09-21 @ 23:53:26
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Sessen

You MADE my day, inte maked my day ;P

Kisses

2008-09-22 @ 14:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0