Läxor i massor, dans i mera!

Efter skolan gick jag till Camille. Vi skulle ha "läxläsning" innan vi skulle åka och dansa klockan 20.00. Vanessa, Lollo mf kom också över, så de blev mest snack och så. Men jag var duktig och pluggade lite på våra tusentals f*ucking glosor i engelska som vi fick idag! Hur ska man hinna lära sig så många ord på en dag? Man har ju lixom annat för sig oxå! Ett liv med andra ord. Men men får se hur de går på förhöret imorrn. .

Kvällens dans var ragga/dancehall. Skit kul! Vi började på en ny skön dans. Jag är jätte glad att jag valde den högsta nivån, för det är inte så många som valt den. Vi är typ 12-14 stycken i gruppen, så de gick fort att lära sig och det var tempo i det hela! Efter dansen chillade vi (Sasha, Camille och jag) med vår danstränare Karin, gick till stationen och träffade Patrik. Sen åkte vi alla hem åt varsitt håll.

Har en grov sovmorgon imorrn! Till halv 11, jippii! Catching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0