Musikvideo

Tänkte göra lite reklam för Addthis, som rappar i musikvideon som Binta, Mathilde och jag var med i. Vi var inte med så mycket, vilket jag personligen tycker var rätt skönt, med tanke på att vi fick reda på de samma dag som inspelningen, och vi skulle på reagge festivalen, så jag såg ut som en pung eftersom de regnade och ja varken hade lust eller tid att fixa mig. Så vi hade i princip leriga gummistövlar och ruffsigt hår (iallafall jag), när nyheten kom. Vi skulle möta upp Errol (han som ville att vi skulle vara med) innom en timme typ, så de var inte heller så att man kunde göra sig frääsh! Haha, men hur som hälst, här är den!

Addthis - The anthem




Igår var de frässten en musikvideo som spelades in i uppsala. Hon som sjunger heter Veronica Magglo och låten heter 17 år. Jag hade streetschool, men Sasha och Joanna var med i den. Ska bli kul att se den sen, dom fick plaska runt i en fontän tror jag! Haha sköningar!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

hon heter veronica maggIo med ett i innan o:et HAHAHAHAHA

2008-09-22 @ 19:06:04
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Binta

Jaa alla som ville som går i bolandskolan fick vara med i den bara för att hon gått i boland förut juhe hahahahha...men shewit banga :P hahaha

2008-09-24 @ 04:25:24
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: joanna Holewa :D

hahah vi syns typ ingenting :P men det var as kul ändå! puss

2008-10-09 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0