Pain överallt

Okey, jobbig dag! Förutom skolans alla ämnen så hade jag idrott idag. Vi körde fotboll och lite sådant. Direkt efter det så var de dags för dans - mordernt i detta fall. Vi ska dansa på kulturnatten, så vi hade rätt myckt att sätta igång med. Efter 1,5 timmars träning gick jag och Camille hela vägen in till stan (från salabackar), och sedan vidare till tunabackar! Vi gick i turrbofart för att inte komma försent till streetschool. Men de gjorde vi iallafall. Efter hård träning där så gick vi tillbaka till stan. Igentligen skulle jag ha dansat en kurs till efter, men ja pallade verkligen inte! Så struntar nog i den framöver också! Det börjar redan småverka i kroppen, stretchade dock inte..



Sasha, Camille och jag ska dansa ragga/dancehall imorgon, vi har blivit riktiga freeak fan :P Men vad gör man inte för det  man brinner för? Kul ska de bli, vi valde den svåraste nivån, så hoppas de inte börjar folk som inte kan dansa där...

Skulle gått på bio idag med Mathilda, men hon fick feber så vi får ta de ngn annan dag. Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0