En lyckad plan B

Fredag: Åkte hem till Hani och tillbringade halva dagen där. Han gjorde klart de sista på mixen. Hani är numera våran DJ. Just nu känns allt med gruppen jätte bra, Vi har två jätte fina danssalar, en "Maniger", en DJ och en massa folk som vill börja dansa med oss. Men vi tar inte in vem som hällst och inte hur många som hällst heller. Anyway, Mona och Sessen kom över senare också, Alla fyra + Aida åkte till Stenhagen för att dansa till våran nya mix. Körde slut på oss själva, då menar jag verkligen slut!

Kvällens plan var att åka med Joanna, Pernilla, Sandra och Emilia på en fest, men den låg i Tierp så de var en bit, och dom hade åkt i förväg, så ja skulle få åka själv. När tåget skulle gå om 3 minuter, kolappsade en människa mitt på gatan! Jag ba öööh.. visste inte riktigt vad jag skulle göra, men de kom massa folk som ringde ambulansen och så där, så jag sprang vidare till tåget. Men de slutade mde att jag inte hoppade på tåget för ingen svara i telefeonen, och ja ville vara säker på vart jag skulle gå av och så.

Som tur var hade jag en reserv-plan, en plan B lixom. Andrea och Mickis hade snackat om utgång. Binta och company hade också gjort de, eftersom det var pirat tema på people. Så de blev helt enkelt utgång.

Skulle hem till binta och fixa mig (var helt rutten och äckling), men hoppade på fel buss (tänkte lite fel), så vet inte riktigt vart jag hamnade.. Virrade runt ett tag, tog bussen tillbaka in till stan, bytte om bakom en buske *höhö*, sen sprang jag och mötte Andrea och sen gick vi in.. och jag såg ut som en pung! Tanken var att vi skulle hinna gå in medans de var gratis, men vi kom typ 2 min försent! och jag såg fortfarande ut som en pung!


Men jag hade jätte kul under hela kvällen! Mathilde blev förföljd av "backslick" så vi fick dansa iväg ett par gånger! Jag hade som vanligt fått övertala Mathilde om att komma! Haha och de roliga är att hon gör de också :D Haha.. Andrea och Mickis, alkolister AB. Haha neej inte riktigt kanske. Kvällen blev dunderlyckad! Tack för det <3

Kommentarer
Postat av: Mathilde

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA JAG DECKA NÄR JAG LÄSTE DE DU SKRIVIT HAHAHA

2008-09-27 @ 15:26:28
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hahahahahaha, kan tänka mig de :P

2008-09-27 @ 16:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0