Sista minuten fest

Min fredag var jätte trevlig. Först åkte jag och dansade med Zumbas där vi först undervisade min och Mathildes grupp vs Bintas grupp. Vi har plockat ut dom bästa, och dom ska få dansa på ställen som tex Grand. Efter de så dansade vi våran egna dans som har premiär den 22 oktober i Fyrisskolan.


Runt klockan nio kom jag fram till Cornelia i stan. Tyra, Cornelia och jag lagade taccos, och satt och pratade i flera timmar medans vi smällte maten och tjockade i oss en massa godis. Vi planerade även inför resan som vi tre ska göra i slutat av juni. Vi ska åka till Ghana tillsammans. Min pappa är därifrån, så vi har ett hus där.

Helt plötsligt messade Camille mig att vi skulle komma till en fest som hon var på. Så vi kollade bussen, den gick om 10 min, så de var bara att kuta till busshållsplatsen. Det var mycket folk och alla dansade och var glada. Trevigt var de minsann. Åh Camille var så söt, helt borta! Vendeliii Yohoo! Haha.. Blev dock ett slagsmål, men lite action är alltid spännande höhö. .

När vi kom hem igen runt tre tiden, gjorde vi skit god efterrätt, tände ljus och snackade ännu mera. Mys på hög nivå.



Halv fyra kom vi på att vi kunde ta hål i tyras öron, eftersom hon inte har några. Så jag körde igenom en nål och sedan var de klart! Magnifikus!
Toppen trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0