Skolfotto och Cupido

Skolfottot ägde rum idag. Jag fick stå på tå så att jag inte skulle få sitta ner, så istället fick jag stå imitten - imitten. Bra plats, men vet däremot inte hur jag blev. Grejen är den att om jag inte ler (om jag ser helt vanlig ut), ser jag ut som en riktig bitch, och man vill ju inte göra värsta överdrivna smilet (som förra året- ush). Så jag log en aning bara, kommer säkert se helt mobbad ut som vanligt.. Var även med på dansfottot. Gjorde ingen speciell poes som dom flästa andra gjorde.. Däremot visade jag mina tänder..

Åt på Cupido med min bästaste vän idag. Andrea, Vi har inte sätts på jätte länge, knas de där.. Men har haft så himla mycket för mig på senare dar! Vi hade en dela att uppdatera varann om. Jätte trevligt! Medans jag snackade en massa åt Andrea upp typ hela salladen :O haha, men lite fick jag i mig iallafall :) Åååh min lilla krulltott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0