Stressigt AB

Barnvaktning efter skolan, men de är bra då fick man lite cash. Ska dansa ikväll också. Helt stressad, ska dansa på kulturnatten tre gånger i timmen i fyra timmar på olika ställen i stan, men olika kläder och olika silar! shit vad de kommer bli stressigt, kommer säkert få en blackout också på köpet! Ush, nu känns allt bara knas knas knas! 

Sen alla jävla prov och läxor hit och dit som också ska göras! Jag behöver semester, en grov en! Frässten, i ett tidigare inlägg "ut med Chackadance" skrev jag att vi inte ska dansa den dansen mer (hade vi hoppats på), men ändrade planet (tyvärr haha). Vi ska dansa med den på kulturnatten på stora torget efter klockan fyra någon gång. Alla andra danser vi gjort ska vara remixade, och personen som ska remixa låtarna har inte gjort det än, så förhoppningsvis blir de här sista "showen" med chackadance! Haha,nu ska jag bege mig mot stan! Au revoir!

Fick frässten videon som jag mathilde och binta var med i. Den var bra tycker jag. Men den var inte riktigt klar, så lägger ut den när jag fått "den riktiga".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0