Tredje världskriget

Efter skolan, checka lite saker på stan men Cornelia, och Tyra Banks.

Sen åkte jag till Zumbas för att dansa. Fridfulla Hani var också med. "Godmode-lover" Haha happy now Hani? Allt gick skit bra, allt gick fort fram.. sen blev de tredje världskriget, och då menar jag tredje värdskriget. Om än massa saker. 

Innan alla drog hem (kom hem halv 1 på natten), satte vi oss ner och pratade ut om allt, det känndes bra när vi var klara, men ledsen - vi ska inte dansa imorgon på stora torget, som jag skrev igår. Det kom vi fram till idag av olika skäl. Bajs. Men jag pallar inte kriga för en sådan sak om flera av brudarna i gruppen har den attityden/åsikten, men nu är vi alla vänner - Sing hallelulia! Peace.


En annan sak som är riktigt irriterande är att min vän Emilia frågade mig idag om vi skulle ta en sista minutenbiljett till Grekland, hon och jag om två veckor typ - Men ja är pank! pank, pank och pank! Men de får bli en annan gång.. 

Imorron kommer jag skämma ut mig, jag ska lixom "vara palst"! Min outfit är plast! Plast i "den morderna dansen". Ush vad jag kommer skämmas! Well, förbered er på skratt imorgon! Dubble Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0