Uniqe Audition

Var på en dansaudition idag. Det var för en dansgrupp som ska bildas som heter Uniqe. Först skulle man få göra ett solo (som jag gjorde klart typ exakt innan de var min tur). När jag var klar fick jag bara bra kritik. Dom sa typ; Shit, jag älskade ditt solo, fett grymmt, vilken energi, ja är toppen nöjd osv. Sedan började dom fråga massa grejer om min dansbakgrund. När jag pratade med dom andra som också sökt, sa alla att jurryn typ hade sakt till dom; Aah de var bra, är du nöjd? Vill du köra igen? Tänk på att kolla upp när du dansar osv. Så de betydde ju att dom gillade mitt solo, vilket var kul att höra. Senare skulle vi göra en koreografi, som var skit svår, tror inte jag gjort något liknande förut! Man blev uppdelade i två grupper och skulle sedan skulle man dansa tre och tre framför jurryn. Det blev knas för mig. Jag blev så okoncentrerad så jag tappade bort mig tre gånnger av tre möjliga! Haha knaas! Man får veta om man kommer med senast på måndag nästa vecka. Alla som var där var grymt duktiga. Men dommarna gillade mitt solo, men tror inte dom gillade koreografin man skulle ta eftersom jag tappa mig hela tiden. 50% chans att jag kommer med. Spännande.  Camille, Sasha, Linda, Joanna och Gentrit sökte också, alla vi kom med i Streetschool.


Kvällens streetschool var skit rolig! Vi ska dansa på Katalins på lördag, så vi började med en dans till den showen. Jag står i mitten längst fram och gör ett solo med Camille och ett solo med tre av tjejerna i gruppen i delar av dansen. Jag hjälpte min lärare med många steg, eller hjälpte och hälpte, hon tyckte mina ideer var bra, så hon annvände dom i dansen. Så idag har jag dansat från 11-4 - donken paus- 6-8. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0