Ut med Chackadance!

Danserier idag asså! Först undervisade jag och Mathilde ungarna (mitt nya jobb), sen kom Zumbas för att börja träna inför ett uppträdande som vi ska ha om några veckor! Helt ny dans, allt nytt! Den dansen som dom flesta i Uppsala har sätt oss göra är Chackadance, som vi i Zumbas kan göra i sömnen - Så uttjatad är den! haha men den är ändå skön när man dansar våran dans till den!

Är helt hypad på den här nya som jag och Mathilde har gjort och har ansvaret att göra klart. Vi i Zumbas har gjort många danser, men aldrig mixat ihop dom, så vi har uppträtt med Chackadance och Zingy, och lite random solo så där.. Men nu är de ut med Chackadance (ledsen Uppsala), och in med den nya - avslöjar inget namn förns premiären.. haha..
 
Btw igår skickade någon sångare ett mess till mig och frågade om vi ville bli hennes bakgrundsdansare när hon sjunger, skit skön låt som hon gjort som jag lyssnade på idag, hon kommer på träningen på fredag, så får se hur det blir med de. Zumbas är på ett stort G nu! Ciiao!



Gammal bild från 2007
Shewit, Binta, Mona, Aida, Vendela (Mathilde, inte på bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0