Dr Bombay HAHA!

Haha, okey denna dag/kväll/natt var knaas!

Det började med att jag skulle fika med Sasha på stan och prata om "den stora incidenten". Men när ja gick mot vår mötesplats, hörde jag en välbekant röst bakom ryggen. Jag vände mig om och där stod the one and only.. Binta.  Hon var på ovanligt glatt humör, och skulle till tandläkaren. Hon ville ha sällskap, fast jag inte hade tid, men hennes stora oskylldiga puppy ögon blinkades upp och ner och ett snääälllaaaa, övertalade mig. Sasha hade brottom, så vi sköt fram fikat. Istället åkte jag med Binta hem.
 

Vi sega och var hungriga, men ingen pallade laga mat. Men vid 9 på kvällen tog vi inciativet och lagade stuvade maccaroner och stekt korv (och fiskbullar). Haalleluulia! Vi tog kvart i 10 bussen till Hani. Haha omg de var nu allt de fula började!

Vi mixtrade ihop en låt till ungarna som Binta (Mathilde och jag) tränar. Den blev bra, haha! Sista bussen gick 10 över 1 (på natten). Och vi var inte klara vid de laget, så Binta vägrade ta den bussen.. Så det var bara att stanna, utan en plan B. Jag blev snabbt övertrött. Till en början var jag ensam om de, men de smittade av sig rätt snabbt på Hani. Binta dampade ut efter ett tag, så de var bara att försöka hålla sig i skinnet. Binta och Hani gjorde kladdkake-smet mitt i natten, mums.

När Hani gjorde te i köket hittade jag ett gosedjur bakom hans fotölj! HAHAHAHAHAHA asså ni fattar inte hur mycket jag och Binta garrva och hur FULT de där djuret var! Den slog alla mjukisdjur! Asså vi skrattade åt den tills de rann tårar och kramperna i magen började komma! Haha och guuud vad vi mobba Hani för den fula björn-blandat-med-ekorre-blandat-med-iller-djuret! Men Hani påstår själv att det var en djärv! HAHAHA. Och det som var ännu roligare var att den hette DR BOMBAY! HAHAHAHA, Asså vi dooog av garrv, de slog allt, och sen kramade han Dr Bombay som om han var en liten flicka! Hahahahahaha .. det finns inte så mkt mer att säga än de.. HAHAHAHAHA igen..

Asså om man ska resumera kvällen/natten med ett ord: HAHAHAHAHA...

Vi stannade iallafall kvar tills första bussen gick. . 10 över 5! Sen gick vi en morgonrunda på stan för att bussen till Binta inte gick förns om 30 minuter. När vi kom hem deckade vi på 2 sekunder. Och som ni kanske förstår så var de inte så stor ide att kämpa sig till skolan. Så Hani kom till Binta klockan 12 och SOV. Binta och Hani sover nu, jag var tvungen att gå upp och möta Hani vid busshållsplatsen! OCH ta emot en polkagrisleverans på morgonen ÅT Binta! Men nu tror även jag att jag ska ta en tupplur till innan vi ska upp och dansa! Calle-Calle-Cutta-Cutta-Hej-Då-Hej-Då.

ps. kommer komma upp en ful närbild på Dr. Bombay!

Kommentarer
Postat av: Binta

HAHAHAHHA DR. BOMBAY HAHAHAHAAH ASSÅ JA SKRATTA SŨJA NÄSTAN KISS APÅ MIG DR. BOMBAY VAR SKKIIIIIIT FUL OXÅ HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-10-01 @ 14:58:38
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hahahahaha jaa asså jag dör varje gång ja tänker tbx på de! :D

2008-10-01 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0