Övertrötta perrvon!


Ledig
dag, skönt. Åkte hem till Hani, han hjälpte mig och Mona med en mix som vi ska dansa med. Haha naaw gullig som hade bakat och allt :D

Mot kvällen åkte jag och dansade med Camille, och sen åkte jag hem. Andrea och Johanna gjorde mig sällskap. Helt knas, alla var övertrötta och de spårade lite smått! Saker ramla här och där, mat flög hit och dit samtidigt som man helt oväntat kunde få upp någons fot mellan benen! Flipp! Men ont i magen har jag iallafall, nu när dom äntligen (höhö) begett sig hemåt! Jag har alltså ont efter alla skratt-kramper dårå. Vi kollade på Troja - Peddo Johanna har sina favoritscener, och käkade Johannas snusk godis! Haha. . Psykos. Helt mega-mysigt med tända ljus, och en massa skvaller! Love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0