Show på Katalins

Vaknade efter klockan ett av att Andrea ringde mig. Vi åkte och stog i kiosken under fotbollsmatchen som ligger i närheten av där jag bor. Där var vi hela eftermiddagen. Planerade att basta senare under dagen, men jag hade inte tid, så de får bli en annan gång. Istället åkte jag hem till Cornelia. Vi lyckades göra en jätte bra debatt (läxa), toppen. Kockan 10 på kvällen hämtades jag hos Cornelia och blev körd till centralstationen. Träffade upp crew 018 ( Streetschool ).Vi skulle uppträda på en klub som heter Katalins. Det var salsa kväll, så det var smockat med folk. Vi fick först vara i vårt "greenroom" och chilla där med dricka fram tills de var våran tur. Hela showen gick bra och det var skit kul och prubliken var helt galna. Vi stannade kvar en stund efter och kollade på när några heta dansare (killar) dansade. Dom var fett duktiga, helt sköna! Stötte på dom uppe i "greenroom" igen, dom sa att jag var grym :) Det kom även fram en random människa till mig och sa att hon diggade min stil och att jag var skön, så det vart en lyckad kväll. Chat-chaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0