Zingy


Chilla hos Camille från klockan 2 till klockan halv 8. Vanessa var också med, sen drog vi för att dansa klockan 8. Skit kul, hoppade upp ner, hit och dit hela lektionen. Sasha-brasha var självklart på plats.

Visade ett litet solo som jag satte ihop lite snabbt igår. Ska ha solot på söndag, då jag ska på en autition - ute i sista sekund som vanligt. Det ska bli kul. Mamma var dock emot det från början, eftersom jag dansar alla dagar utom lördagar. Men med min charm så lyckades jag (till slut) övertyga henne över att jag skulle få gå dit. Inte för att de hade spelat någon roll vad hon hade sakt, jag hade ändå gått dit, men de är ju alltid bättre att ha ens päron på sin sida! 


Lyssna på låten här: http://www.youtube.com/watch?v=Yrejb3hgaig

Hani
fixar ihop våran nya dansmix (Zumbas). Haha hitta roligaste klippet på Hani idag på Youtube, tyvärr kan jag inte avslöjja hur jag gjorde - för Hanis skull, men kul var det iallafall! Hahahaha! Kysseriier!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

hahahahha klippet på hanni har typ vart ute i evigheter, hon bah kommer nu hgahahaha

2008-09-21 @ 16:31:22
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Vendela

Haha men du vet jag är ree ibland!

2008-09-22 @ 00:19:44
Postat av: Hani

aaa men vi ska inte snacka om det längre :)

2008-09-30 @ 23:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0