Andra halvan

Sitter här i min ensamhet.. Tanken är att jag ska plugga lite språk inför provet imorgon, men icke glöden är gone.. Inte för det funnits någon direkt men..

Läste lite i min systers blogg nyss, och jag måste erkänna att jag saknar henne massor! Lyssnar på musik just nu, och då poppade " bed of roses" upp bara sådär, och hon brukade lyssnade på den.. Hon har det mycket stressigt i universitetet hon läser på, men hon är ju väldigt duktig, så med lite har work, work, work kommer det nog fixa sig. Tror faktist jag ska slå en pling om någon dag, kanske imorgon? Nu är det ju bara 7 och en halv månad kvar tills jag får träffa henne i ynka "någon månad" sen drar hon tillbaka igen.. Självklart ska jag åkta och hälsa på henne, men inte i år!

Haha vi har fan dom roligaste minnena! Alla våra sånger och dansnummer som "raa-pam-pam-paaam" Sjukt underhållande! Ska försöka leta fram den där filmen med våra videos med Michael Jacksson och alla haha - får inte visas för allmänheten!

Just nu vill jag bara att du ska komma hem så jag kan brotta ner dig och mosa dej som jag brukade göra, vackra du :)


Kommentarer
Postat av: paula

LOL. ra pa pa pam, hade jag återigen begravt under en avlägsen sten! men nu kommer jag ihåg xD stackars gäster som fick stå ut xD och det där michael jackson uppträdandet har jag nog brännt upp ;D miss u

2009-04-25 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0