Annas 18 års fest

Ekonomiprovet gick as bra, svarade as mycket på alla frågor.. som jag sakt tidigare, hard work work work lönar sig!

Åkte sedan till Cornelia. Tyra, Cornelia och Sörling prövade massa klänningar inför kvällen, jag hade redan allt klart. Vi kilade ner till Ica och handlade ingridienser till middagen som vi fyra skulle laga, och tro mig den blev as god! Typ tacco-någonting aktigt med ost, chips och kättfärs, jama!

Pogge, Poppe, Gurra och David kom också och vi förfestade tillsammans :) Mycket trevligt att hänga med klassens sköningar! Härlig musik och glada miner fullt ös! På med klackarna mot festen!






Haha det var så himla kul att se dom i klassen festa (dom man tidigare inte festat med), och släppa loss! Dom är så sköna, diggar klasskamraterna hårt :)












Efterfest hos Cornelia, haha! Pogge, Poppe, Gurra, Sacke, Sörling, Tyra, Cornelia, Sprattel (Emil), och jag! Haha skönaste gänget, jag och sörling gav upp kvällens trevligeter efter kl fyra på morgonen, jag skulle ju trotts allt upp klockan åtta dagen därpå! Dock tog det ett tag att somna då Sacke (och Pogge) sprang omkring i kallingar och terroriserade Sörling framförallt, haha!









Kommentarer
Postat av: yasmine

känns kul att man missade det roligaste ;D hoppas bara inte anna lackade på mig

2009-04-19 @ 12:27:18
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0