Audition ung 08

Sov tre timmar typ! Smög upp när alla sov och sängde dörren bakom mig. Åkte till Stockholm, träffade Binta och vi två gick på audition. Sofia Eriksson var också med som suport :) Igentligen skulle hela Zumbas gå, men efter alla omständigheter så slutade det med att det var jag och Binta.

Juryn gillade oss verkade det som, dom jublade och diggade med när vi dansade! Vi gjorde faktist rätt bra ifrån oss med tanke på att vi gjorde om hela dansen som är gjord för 5 personer, till 2 personer på typ 15 minuter, om ens det. Dom ska höra av sig om någon vecka, vilka som kom med och inte :) Får se hur det går.



Efter audition gick vi lite på stan, sen åkte jag hem till lilla Uppsala. Ville hälsa på min kusin men jag var tvungen att fixa en skoluppgift som skulle in innan en viss tid. Ginny kom över till mitt cribs, sen gjorde vi den. Hard work, work, work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0