Bounce - Caution!

Jag är helt ställd, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till!

Var nämligen på Bounce nyaste show igår, Caution och det var så jäkla häftigt!


Skulle åkt med Binta, men ett hinder dök upp, så Camille följde med istället :) Det blev en sväng på stan i Stockholm innan, alltid trevligt att vandra omkring i storstan! Sen efter lite imvägar med tunnelbanan kom vi fram till Södermalm. Efter lite omvägar där med kom vi fram till Orionteatern.. dunt dunt dunt!

All publik var utspridda i salen, det var nämligen ståplatser för alla och sedan började showen. Det som var så kul var att man inte stod stilla på samma plats hela tiden, utan man var tvungen att röra sig i salen, för att dom dansade på olika ställen i rummet hela tiden. Ibland var dem uppe i luften, ibland på ena sidan av lokalen, ibland på andra, plötsligt var dom på en vägg, eller uppe i taket...överallt!

Dom var så himlans förbaskat jävla sköna! På denna bild ser ni en vägg med typ lådor/trappsteg som dom sitter på. Flera av dom dansade på dessa lådor/trappsteg när de åkte in och ut, fram och tillbaka! De rörde sig alltså, så dansarna hoppade från den ena till den andra, och dansade samtidigt! Skit coolt! Sen hoppade dom ner för hela väggen och stuttsade as högt upp i luften och sprang på väggen och voltade hit och dit - sjukt grymma!



De var mycket olika häftiga effekter med som gjorde hela miljön häftig och läskig på samma gång. Det var en scen då alla var utklädda till policer, och dansade värsta robbotdansen, sen kom det två hundar med munngrejs för munnen och scenen rörde sig mot prubliken. En polis slog en tjej så att hon dog, sen helt plötsligt dansade den där tjejen i taket i himelen, en jättefin dans med rök och allt så att det såg ut som moln. Det var en av mina favoritscener, riktigt konstnärligt och vackert uppe i himelen :)


Det var även mycket humor i showen, dom mosade in tårtbitar i varandras face och dansade även till den där "Tal-tal-tal-taliban". Haha mycket roligt. Det var rörelse någonstans i rummet hela tiden, de gillar jag! Fille en av dansarna, stod i ena rummet och skulle till de andra, genom att hoppa ner i prubliken så att alla bära över han, och gissa vad haha... Jag bärde hans ass! Mycket fyllig och välbyggd! Grr! Fille är han på scenen med affro.


Här är en bild på när dom dansade helt galet vilt i en bur!


Efter den 1, 15 minuters showen ville man bara se mer och mer :) Det blev typ skumparty i den ena delen av salen, och flera av bounce dansarna hoppade runt bland skummet. En av tjejerna i Bounce som heter Jenny kom fram till mig och Camille när vi dansade och började prata med oss, hon var jätte trevlig, så man passade på att sluska ut lite saker om Bounce :)

Sen deltog vi i en tävling också innan vi gick, man skulle dansa i 20 sekunder när en snubbe filmade. Man kunde vinna en plats i deras show dom kommer ha senare, skulle vara grymmt kul om man kom med :)


Sen dansade vi lite, och halva Bounce stod uppe på en balkong och kollade på oss haha, men vi sket i de och shakade loss ändå :) Helt dunder!


Eftersom vi inte matchade något tåg hem så bra, träffade vi Camilles kompisar en stund. En av dom ägde en bar, så vi satt där medans vi väntade på tåget, mycket trevlans!

Bilder kommer - som jag brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG VAR DÄR IKVÄLL!!!

Fan vad man itne ville gå hem!

Jag fick dansa tryckare med en av de!! hahah asen fick jag följa med på scnen och smetade den där grädden i hans ansikte! hahaha!

skulle kunna se den flera gånger igen! :O

2009-04-10 @ 23:57:44
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: vendela

whaat, omg ofta jag inte såg dej haha :) Fett skööna!

2009-04-11 @ 00:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0