Dance to express, not to impress!

Helt oväntat på idrotten ville alla köra dans, så jag fick undervisa tjejerna i min klass och min parrarellklass! Haha det var faktist kul, alla försökte och det var kul att se :) Vi alla oss ett och annat skrattanfall, men det var riktgit lyckat! Och gosh vad mycket beröm jag fick av min idrottslärare, han verkar vara mitt största fan just nu, haha!


På eftermiddagen var det bara att rulla ner på stan och dansa på Forumtorget! Vi skulle göra reklam för dansakademin eftersom det var typ dansarens dag eller något. Vi dansade jazz (skämmit, men skrattade mig igenom hela dansen med Camille), och lite Dancehall :)

"Dance to express, not to impress"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0