Skön brud

Idag har jag varit duktig :) Fick nycklarna till Cornelias pappas lägenhet och satte mig och pluggade medan Cornelia och Tyra var och hälsade på deras morföräldrar. Lucas var och joinade mig en stund, men annars var jag ensam. Två timmar senare kom Tyra och Cornelia och vi pluggade tillsammans företagsekonimi B - prov imorgon!

Emilia ringde mig nyss, den här flickan är lite egen som ni kanske ser, men man blir alltid lika glad när man är med henne. Kolla lixom, vilken brud haha :)


Kommentarer
Postat av: ISABELL

Hahah, Emilia Emilia! :D



Ey duuude! vill du köpa mina blåa linser elläääh?

dom jag fick ifrån färgadelinser.se ? :D

du kan få dom för en hundrig! :D dom kostar typ 299, elr 199¨om man beställer dom + frakt :O:O

Sååå om du vill ha ett par blåa linser, hojta till! :D:D PUSS / din favorit ;)

2009-04-17 @ 20:00:38
URL: http://isabellarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0