Fucking animal

Okey, denna dagen har varit helt knaooos! Eftersom jag fick en ny tv idag som tog upp en extra massa plats, fick jag ägna en massa timmar åt att flytta runt på en massa saker i mitt rum. Efter lite slit och flit fick jag till det rätt så bra om jag får säga det själv. Fucking animal.

Begav mig mot stan, träffade Malika, Mathilde och Shani. Vi tog oss en tripp till stadsparken, knäckte upp ev varsin cider och bara chilla, en timme, två timmar, tre timmar osv. Solen stekte och musiken dunkade lite lagom sådär, helt perrfa! Fucking animal.




Det var lite catwalkerii, danserii och stekerii. Efter att jag och Mathilde gick ner på stan och köpte chips till hela punten, och Mathilde nästan kissat på sig var vi tillbaka igen, och det var då det hela började... action! Fucking animals.

För att göra en lång historia kort så kom Mathildes storebrors kompisar och hälsade, fast hennes bror sa att dom inte skulle de, sen lalalala, och när hans kompis gick tillbaka blev det fight! Hela stadsparken kollade på, och killarna flög upp i luften, voltade, flög hit och dit, ner på marken - jaa överallt! Ingen kunde stoppa tredje världskirget! Fucking animals.

Vi gick vår väg, gick och gick och gick och gick...heeela vägen till Stenhagen. Dock var det en undehållande prommis! Mathilde är psykfall. Fucking animal.

Nu har vi ätit taccos och glass med maränger, filmtime nästa! Kanske blir det animal planet...Fucking animals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0