High scool musical 3

Hejsan gottfolk!

Igår åkte jag till min käre vän Joanna som jag saknat som in i vassen! William hade varit gullig och brännt ner den på film till oss så vi slapp hyra den! Vi laddade med chips och dricka, pressade play och lutade oss tillbaka!


Joanna har alltid varit min "high school musical vän", haha och vi kollade på tvåans premiär tillsammans! Haha nördar. Vi skrattade mycket i vissa delar av filmen, lite patetiskt sådär, och vi visste exakt när dom skulle börja sjunga, det vet bara ett äkta faan! Hahaha! Dock tyckte jag trean kunde varit mycket bättre eftersom det var den sista.. men nej nej jag tyckte inte som Marielle haha!

När vi skulle sova kom de där traditionella snacket och alla diskutionerna om alla mobbade människor i uppsala och självklart en massa fina och sjuka minnen :) Trevlans min vän <3

Joanna dansar som liten, så söööt, den lilla glada kinesen!


Kommentarer
Postat av: Joanna von knorr

HAHAHAHA, JAG DÖÖÖÖR! DET ÄR JU DU OCH JAG SOM STÅR DÄR OCH DANSAR SOM ALDRIG FÖRR. HAHAHA, fett lika!

2009-04-13 @ 19:47:47
URL: http://joannaarbil.blogg.se/
Postat av: vendela

hahahha jaa ooh jag :D Så söta redan då!

2009-04-14 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0