Lets dance!

Mitt Italienska prov gick bra, jag klarade mig fint! Som jag säger, hard work, work, work!

Träffade Mathilde, vi gick förbi arbetsförmedlingen - hahaha tror alla där inne hatade oss, men det gick int att sluta skratta! "Numer otta till kasa trä". Sen åkte vi til Mathilde och välkommnade henne mamma som är tillbaka från Kina, sen åkte vi till Celsius (under resans gång var det psyk - alla har ju läst om Mathilde förrut, så inga delatjer nu) och träffade Amina, Yasmin och Camille.
 
Vi dansade tre timmar nästan oavbrutet och gjorde klart dansen som vi ska dansa med i morgon på vårshowen i skolan. Shit, det känns knas, vi kan den inte riktigt ordentligt än. . hahaha vi kommer nocka varanda på scenen!

Efter det gjorde jag och Mathilde mission på 5:anns buss! Hahahahaha! I Stenhagen dansade vi (fast mina ben var döda), och kom på skönaste dansen, haha! Mathilde och jag funkar så bra ihop när vi ska göra danser, Helan och Halvan lixom.

En dansare från Stockholm tyckte vi var tunga på det vi gjorde, så han bjöd oss på pizza :) Haha weey!

Kommentarer
Postat av: mathilde

dundeeeeer :D

2009-04-21 @ 23:25:41
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: yasmine

yasmine med E ;)

haha vi va ju awsome! din svinga med armen var ascool, kollade på filmerna nu ;D

2009-04-22 @ 17:30:37
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0