Överaskningsfest för Nessli!

Vilken lördag! För allas info så är lördagskolan slut nu, hallelulia! Ginny och jag gjorde de sista uppgifterna ute i de soliga vädret, skicka in dom och jublade högt!

Var tvungen att skicka ett mess till Nessli och säga att jag inte kunde träffa henne, men det var ju bara för att vi skulle kunna överaska henne :)

På kvällen åkte jag och träffade Aylin och Anja. Vi gick  hem till Aylin och Nesslis fastrar som bodde i en skit flashig lägenhet! Dunder, blev helt kär! Melissa, Cornelia, Tyra och Sörling kom också ;) Vi var där i typ en halvtimme och drack drinkar innan Nessli kom in igenom dörren! Vi stängde dörren till vardagsrummet där vi väntade på henne. Hon öppnade dörren och vi alla skrek grattiiiiiiis! Hahaha, stackars Nessli skrek och sprang omkring i rummet! Hon var helt chockad och överaskad! Hon blev så glad att hon nästan börja grina! :) 

"Fastrarna" hade även inflyttningsfest, så deras vänner kom också. Vi åt mat ute på gården. Maten var beställd från en resturang, så det var typ studentbuffé - yama vad mummsit det var! Plus en massa goda drinkar! Det var jätte trevligt och vi skratta och åt, skratta och åt!

När det blev kallt gick vi in i lägenheten igen, skruvade på basen och shakade loss allihopa i timmar! Tårta och massa annan efterätt serverades också! Vi hade så jävla trevligt, det kändes som vi var utomlands på något flashingt hotell, haha! 

Vid 11 rullade vi mot people, träffade Poppe och Gurra och lite annat folk! Haha gammlingarna! Efter några timmars besök på people rullade vi vidare mot Platina, där vi stod uppskrivna på listan ;)

Hoppas du hade de dunder Nessli, det hade jag. Det bästa på kvällen var att se Nesslis min när vi överaskade henne, det gjorde mig glad :) <3




Kommentarer
Postat av: NessLii <3

LOVE YOU VENDELA <3

2009-04-29 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0