Amazing Thai

På måndagsmorgonen masade jag och Joanna oss in till stan för Joannas skulle jobba på skivcentrum. Det var jätte mysigt där och det var lixom bara vi två där, så vi satte på sköna skivor och gamla godingar som R.kelly.


Vi hoppade runt och dansade när det inte var några kunder! Fulast var när jag sprang mot skyltfönstret och gjorde värsta ballett-glädjä-flyg-wanna-B-hoppet helt happy, inne i min egna värd, för just när jag skulle ta satts från marken och hoppa upp (vilket jag gjorde), promenerade en man utanför som kollade helt konstigt på mig, haha jag skrämmer ju bara iväg kunderna! Han måste tro att jag var på rymmen från psyket eller något!


Tipsar er om att gå dit och storshoppa, det är rea på massa filmer och cdskivor, nu när man ska passa sig för att inte ladda ner för mycket!

Mötte upp Josifin, Cornelia och Nessli sen gick vi (efter en låång vandring runt halva uppsala), och åt på Amazing Thai :) Hahaha hade så himla trevligt, och allas underhållande historier! Múmms var de, och efter massa timmar av skratt rullade (bokstavligen) vi till bussen och träffade Joanna igen :) Hon försökte förgifta mig med en naturgodis! Skämms!



                  It taste so good that it make´s  me wanna slapp your mama!

Kommentarer
Postat av: Joanna von knorr

hahaha, dansen i skivbutiken, förgiftningen med min nöt och allt annat är fler underbara minnen att dela med dig!! haha PUSSEN! btw...tack för reklamen! hah ;)

2009-04-13 @ 19:50:27
URL: http://joannaarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0