Bilmission och annat mission!

Äntligen helg!

Efter skolan åkte jag ner på stan med några kompisar! Shit hela uppsala var ute i det fina vädret, man hann gå typ två meter innan man var tvungen att hälsa på nästa  gäng som kom gående - men man ska inte klaga, flera flugor i en smäll!

Satt vid bryggan och njöt av det stårlande vädret tillsammans med Mathilda, Andrea och Ginny. Även vid bryggan träffade man en massa välkända ansikten som tex Camille och Julia :)


Gunsta-ligan (Jag, Ginny, Andra och Mathilda) åkte föbi Gränbycentrum där jag fyndade en t-shirt, sen hem till mig. Ginny och jag försökte plugga Historia (slutprov imorgon), men Andrea störde oss hela tiden så det blev inget gjort! Haha vilka brudar det finns :)

Vi tog min Volvo och körde runt och hämtade lite grejer från en vän, haha det var ett jävla mission att få ut bilen från parkeringen utan att inte krocka i våran andra bil eller carporten, hahah men med lite slit och flit lyckades vi bra :)

Nu ligger rumpnissarna i min källare och sover! Dom somnade när vi skulle titta på Beck, så jag smög upp, bäddade åt dom (om dom kommer upp), och ska själv krypa ner till kojs strax! Får se hur de där jävla provet går imorgon! Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0